LÖRDAG

Vaknade i morse klockan nio av att min katt stod och skrek utanför min dörr, så det var bara att gå upp och ge henne mat.
Gick och la mig igen med lyckades inte somna om men låg ändå i sängen en timme, tillslut kom jag upp och åt frukost.
Gick och la mig en timme igen fast somnade inte, sen stor-städade jag rummet!
fyfan vad det var jobbigt, ska aldrig mer slänga kläder på golvet & ska alltid gå direkt med smutsiga kläder till tvätten..
Men nu är det i alla fall gjort, skönt som tuusan :)

Ikväll ska jag inte göra något speciellt tror jag, bara vara hemma.
Kanske göra smörkola, gooott !
Ska i alla fall försöka bli frisk, ska till skolan på måndag hur sjuk jag än är!
Nej, men vill inte missa något så ska försöka bli frisk ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0