vill ha

ska snart laga mat, hamburgare m bröd.
får se hur det går, :)
Veckan i skolan har gått ganska snabbt, har varit helt okej i skolan.
Längtar tillbaka till havdhem faktist, trivdes bättre där.. men men , ingenting man kan ändra på precis!
Ska vara glad för att jag kom i en bra klass, kunde nog inte ha blivit en bättre klass :)

I veckan har det inte hänt ngt speciellt i skolan, nu börjar rutinerna komma igång igen.
Och det är inga "slappa" skoldagar längre, dom första veckorna så jobbade vi nästan ingentning.
Fick bara massa böcker, mappar och sånna saker.

Ska in till stan imorgon till pappa.
Om jag har tid ska jag försöka gå till h&m och hitta ett par leggings som är på bilden om dom finns där vill säga.
Annars kanske jag beställer dom.



villhanu ↑ kostar bara 99 :- på h&m ;)

Nej nu måste jag sätta igång och laga mat!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0